Contacten
CONTACTEN
NL

Klantenservice en Dienst Na Verkoop

1. Klantenservice

Voor een snellere behandeling, gelieve de referenties mbt uw vraag te preciseren: klantennummer, bestelnummer, dossiernummer, factuurnummer, artikelreferenties…

Contacten

  • per e-mail : info@wesco-group.nl
  • per telefoon : 020-811 2214  /van maandag tot vrijdag van 9u tot 17.30u
  • per fax : 020-811 2224
  • per post : WESCO BP 8508 - Joan Muyskenweg 38 - 1114AN Amsterdam – Duivendrecht - Nederland

 

2. Dienst Na Verkoop

Een team van specialisten staat tot uw beschikking om uw dossier te behandelen en te antwoorden binnen de 48u.

Onze garanties

Op al onze producten wordt 1 jaar garantie gegeven, met uitzondering van klein materiaal (papierwaren en artikelen voor creatieve hobby's…), artikelen met uiterste verkoopdatum en wanneer het een defect of beschadiging betreft bij normaal gebruik van het product.
Onze algemene verkoopvoorwaarden raadplegen

U hebt 20 dagen bedenktijd!

In geval van beschadiging tijdens het transport kunt u dit binnen 3 werkdagen na ontvangst van het pakket via een aangetekend schrijven melden bij de transporteur.

Als het artikel u niet bevalt of als u een fout hebt gemaakt in uw bestelling, beschikt u conform de wet over een periode van 7 dagen na ontvangst om ons dit schriftelijk te melden. U kunt het artikel ruilen of een tegoedbon of terugbetaling vragen. Als dienst heeft Wesco deze periode verlengd tot 20 dagen. U hoeft ons slechts het product in nieuwe staat en in de oorspronkelijke verpakking te retourneren, de kosten zijn hierbij voor uw rekening.

Hoe kan ik dit terugzenden?

U heeft een Wesco klantenaccount
Indien u een account heeft aangemaakt op onz website, kan u uw retouraanvraanvraag rechtstreeks vanuit uw klantenaccount online uitvoeren :

    1. Log in op uw account
      In uw klantenaccount: ga naar “mijn online bestellingen”.
      Selecteer de betreffende bestelling, klik op “zend artikel terug” op het einde van de pagina.

    2. Vul het formulier in.
      Duid de producten aan die u wenst terug te zenden en de reden van terugzending.

    3. Stuur het pakket terug naar Wesco
      Druk de retourbon af, plaats hem in het pakket en volg de aangegeven instructies om ons het pakket te sturen.
U heeft geen Wesco klantenaccount
Indien u uw bestelling heeft geplaatst zonder klantenaccount aan te maken op onze website, is het voldoende om de retourformulier te downloaden.
Na het formulier te hebben ingevuld, kan u uw pakket klaarmaken en dit formulier in uw pakket toevoegen.Comment nous retourner un article

Opgepast : het product dient op uw kosten, in nieuwstaat en in originele verpakking , samen met het geprinte retourfomulier te worden teruggezonden.

Voor meer informatie over het volledige retourproces kan u de volledige procedure raadplegen in onze FAQ.

 

Contacten