Informatie nodig, een vraag ?

Bij Wesco staan we steeds klaar om u te helpen !

Mes retours et remboursementsMes retours et remboursements

Mijn retourzendingen
en terugbetalingen

Mes bons d'achat, code promo, e-carte cadeauMes bons d'achat, code promo, e-carte cadeau

Mijn vouchers, promo codes, e-giftcard

 Mijn bestelling

Betaalmethodes

  • Via kredietkaart VISA of Mastercard
  • Via overschrijving (enkel instanties, collectiviteiten, scholen)
  • Via Paypal (Return Fee Refinded, zie gedetailleerde voorwaarden)

Een probleem om te bestellen

Stuur mijn bestelling naar een derde partij

Op onze site is het mogelijk om een ​​mandje aan te maken en dit vervolgens door te sturen naar een betalend orgaan ter goedkeuring (voorbeeld: u bent een gemeentelijke crèche en de bestelling wordt betaald door het gemeentebestuur).

Om dit te doen, hierbij de te volgen stappen:

  1. Inloggen;
  2. Creëer uw winkelmandje en bevestig het;
  3. Selecteer een extern betalend orgaan door de optie "U bent NIET degene aan wie wordt gefactureerd" aan te vinken;
  4. Kies vervolgens het afleveradres waar de bestelling naartoe gestuurd moet worden (het adres van uw vestiging). Vervolg het bestelprocess.
  5. Dien uw aankoopverzoek in door te klikken op "BESTELLING INDIENEN".

Valideer de bestelling ontvangen door een derde partij

Wanneer u een e-mail ontvangt waarin wordt gevraagd om een bestelling goed te keuren en te bevestigen:

  1. Maak een account aan.
  2. Op "Mijn account" vindt u een overzicht waar alle huidige activiteiten worden weergegeven, inclusief ingediende winkelmandjes ter bevestiging. Klik op "Zien" voor de details.
  3. Op het winkelmandje zelf heeft u de mogelijkheid "WINKELMANDJE WEIGEREN" of "WIJZIGEN/BESTELLEN".
  4. Bestelproces vervolgen via "Mijn winkelmandje", vervolgens levering en facturatie.

Een bestelformulier afdrukken

Klik op deze link om de pdf van het in te vullen bestelformulier te downloaden.

Advies bij het ontvangen van pakketten

De goederen worden verzonden op risico van de ontvanger, zelfs de portvrij verzonden goederen.

Op de dag van levering dient u in aanwezigheid van de leverancier de vrachtbrief en het aantal en de staat van de geleverde pakketten te controleren.

  1. Als u een probleem met de levering vaststelt, dient onmiddellijk de vermelding «pakketten beschadigd» of «ontbrekende pakketten» te worden aangebracht op de vrachtbrief.
  2. Op het ontvangstbewijs, schrijf uw naam voluit, vermeld de datum en zet uw handtekening en eventueel stempel.
  3. Bij vastgestelde schade dient binnen 72 uur, per aangetekend schrijven, een klacht te worden ingediend bij de transporteur; een kopie van deze klacht dient ter informatie tevens verstuurd te worden aan onze klantendienst :
    WESCO BP 8508 - Joan Muyskenweg 38 - 1114AN Amsterdam – Duivendrecht - Nederland
  4. Als deze procedure niet in acht wordt genomen, kan aan de klacht (ontbrekende of beschadigde artikelen) niet tegemoet worden gekomen.

Let op: De vermelding «onder voorbehoud van uitpakken», vertegenwoordigt geen enkele verhaalbaarheid jegens de transporteur.


Mijn levering

Volg mijn bestelling

Geef uw bestelnummer in op onze pagina VOLG MIJN BESTELLING

Levertermijn

Afhankelijk van de beschikbaarheid van uw artikelen:

  • Voor een product dat op voorraad is, wordt u binnen 5 tot 8 dagen geleverd.
  • Als sommige artikelen niet op voorraad zijn, wordt uw bestelling in verschillende malen verzonden en dit van zodra de artikelen beschikbaar zijn.
    We informeren u over de leverdatum van uw bestelling, in de stap Levering.

Verzendingskost

  • 5,90 € BTW incl.

Wesco biedt u de verzendingskosten aan vanaf een aankoop op onze webshop ter waarde van 250€ (incl. btw).

Levering op een ander adres

Op de leveringspagina van het bestelproces, duidt u aan "Ander adres".


Mijn retourzendingen en terugbetalingen

Terugzending

Als een artikel u niet bevalt kunt u het binnen de 20 dagen na ontvangst van uw bestelling herroepen.
Volg hiervoor de onderstaande stappen :

  1. Aanloggen op uw account
    Ga naar "Mijn online bestellingen" in uw klantenaccount.
    Kies het juiste ordernummer en klik op "Zien".
    Op het einde van uw besteloverzicht klikt u op de knop "Artikel terugzenden".
  2. Vul het formulier in
    Gelieve het volgende formulier stap voor stap in te vullen. U zal hier het product dat u wenst te retourneren kunnen aanduiden, het aantal, de reden van terugzending alsook of u een terugbetaling wenst of een kredietnota.
    Eenmaal het formulier ingevuld is, klik op "Bevestig" om uw aanvraag te bevestigen.
  3. Stuur het product terug
    Indien de verantwoordelijkheid bij Wesco ligt (beschadigde, niet werkende of niet overeenstemmend met uw bestelling) zal onze dienst naverkoop u binnen de 24 werkuren contacteren om uw retour te behandelen.
    Indien het gaat over een retour om persoonlijke redenen, dient u het product terug te zenden volgens de aangegeven voorwaarden.
    U kan op dat ogenblik het vooraf ingevulde retourformulier afprinten en toevoegen in uw pakket.
  4. Opvolging retour
    Nadien kan u de opvolging van uw aanvraag volgen in de rubriek "Retour product" van uw klantenaccount.

Omruil / Terugbetaling

Uw terugbetaling of omruiling vindt plaats (onder voorbehoud van beschikbaarheid van het artikel) binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel in nieuwe staat.
De terugbetaling vindt plaats met hetzelfde betaalmiddel dat u bij uw aankoop heeft gebruikt.

Heeft u uw bestelling met PayPal betaald?
Als u vóór uw aankoop de gratis service Return Fee Refunded heeft geactiveerd, vergoedt PayPal u tot € 30, - op uw retourverzendkosten voor maximaal 12 in aanmerking komende PayPal-aankopen wereldwijd. Zie gedetailleerde voorwaarden. Ga naar de pagina met vraag tot terugbetaling.

Contacteer onze DNV (Dienst Na Verkoop)

Zie onze pagina Klantenservice


Mijn account

Activeer mijn WEB-account

Klik op « Account aanmaken »

Voer in het gedeelte « U bent al klant bij WESCO », uw klantnummer AA gevolgd door 6 cijfers in en vervolgens « uw postcode ». Klik op « OK » om uw postgegevens op te halen.

Vul de velden « e-mailadres » en « wachtwoord » in om het aanmaken van uw WEB-account te voltooien.

Mijn AA-klantnummer opzoeken

Uw klantnummer staat vermeld:

  • op uw facturen
  • op de orderbevestiging
  • op de verzendings-e-mail van uw bestelling

Wachtwoord vergeten

Om een nieuw wachtwoord te verkrijgen, klik op « Uw wachtwoord vergeten? ». E-mailadres ingeven en druk op "OK".

Bescherming van mijn persoonlijke gegevens

Zie onze pagina Privacybeleid


Mijn prijsofferte

Maak een offerte

Zet uw mandje om in een offerte door op de knop "PRIJSOFFERTE AANVRAGEN" te klikken of voer uw referenties in op de pagina Bestelling per referenties.


Mon club Avantages

Les clubs Avantages

Retrouvez le détail des clubs sur la page « Clubs Avantages Wesco ».


Mijn vouchers, promo codes, e-giftcard

Promo codes

Een promotiecode moet worden vermeld op de pagina "Mijn winkelmandje" in het veld "Promo code".

Vergeet niet na te gaan :

  • de toepassingsvoorwaarden van het aanbod (bv.: behalve creatieve hobby's, boeken, enz.,,)
  • de geldigheidsdatum van de aanbieding
  • de site waarop de aanbieding betrekking heeft
  • als de code maar één maal geldig is en je deze al hebt gebruikt bij een eerdere bestelling.

Vouchers

Tijdens specifieke evenementen kan de firma Wesco gratis een tijdelijke voucher uitgeven.
De vouchercode kan worden ingevoerd in een winkelmandje op onze site www.wesco-eshop.nl .
Alle gebruiksvoorwaarden van vouchers vindt u in onze algemene voorwaardens.

Bied een e-giftcard aan

De details van het gebruik van een e-giftcard vind je op de pagina « De Wesco e-giftcard ».

Gebruik een e-giftcard

Uw e-card kan in verschillende malen rechtstreeks op de site www.wesco-eshop.nl worden gebruikt door de persoonlijke code van uw e-giftcard in te voeren bij het bevestigen van uw winkelmandje.


Aankoopadvies

Product advies

Neem contact met ons op via e-mail of telefoon 020-811 2214

Blader de catalogus

U kunt door al onze catalogi en brochures bladeren op de webpagina « Onze catalogus ».

Wesco aanbiedingen en nieuws

Schrijf in voor onze nieuwsbrief om informatie te ontvangen over Wesco promoties en nieuwe producten. Klik op "Schrijf in voor onze Nieuwsbrief", (bovenaan de webpagina), vul het formulier in en bevestig.
U kan de nieuwsbrief ten alle tijde stopzetten.