PROGRAMMEREN Bopper Hip&Hop

PROGRAMMEREN Bopper Hip&Hop

64 871171
  • Garantie 1 jaar
+ 4 jaar
per set
€ 58,19 € 70,41
Op voorraad op 26/04/2024

Beschrijving

Conform het schoolprogramma!
Kennismaking met STEM!

Met een programmeerbare robot wordt het volgende aangeleerd:
- zelfcorrectie van fouten
- analytisch redeneren
- logica (als > dan)
- samenwerken
- inschatten van afstanden
- ruimtelijk inzicht
- plannen

Deze guitige konijnen introduceren de eerste STEM-concepten aan de hand van schermloos programmeren. In de pedagogische gids staan tal van uitdagingen, zoals Bopper programmeren om zijn wortel te pakken, Hip trekken in zijn karretje of Hop duwen op de schommel. Maar het kind kan ook zijn eigen programmeerspelletjes verzinnen!

Technische gegevens

  • Classe
    Cycle 1 à 3
  • Samenstelling
    1 robotkonijn en 22 parcourselementen.
  • Afmetingen
    Konijn L: 12 cm - B: 7 cm - H: 7 cm.
  • Vervaardigd van
    PLASTIC.
  • Kleur
    DIVERSE
  • Levering
    Geleverd met een pedagogisch boekje.

Extra informatie

  • Waarschuwing! Niet geschikt voor kinderen jonger dan 36 maanden, kleine onderdelen, verstikkingsgevaar.

+ Pedagogie

  • Stimuleert het ruimtelijk inzicht en het logisch redeneren. Kennismaking met programmeren. Vaardigheden in de STEM-domeinen stimuleren.

Je zult ook leuk vinden

.
Search engine powered by ElasticSuite