GORDIJN VAN OPTISCHE VEZELS

GORDIJN VAN OPTISCHE VEZELS

64 715171
  • Aandachtsdeficiënties/hyperactiviteitsstoornissen (ADHD - ADD) Autisme spectrum stoornissen
  • Garantie 1 jaar
+ 3 jaar
Onder toezicht van een volwassene
per set
€ 450,00 € 544,50
Op voorraad

Beschrijving

Raak het licht aan en laat je verrassen!

Deze grote spiegel met een gordijn van optische vezels wordt aan het plafond bevestigd. Deze optische vezels vallen als een waterval, worden weerkaatst in de spiegel en veranderen van kleur. Goed voor een unieke zintuiglijke ervaring, of je nu in of buiten de kring zit.

Gerelateerde categorieën

Producten

  • Veilig Verspreiding van licht zonder dat daarbij warmte wordt afgegeven (geen risico op brandwonden voor kinderen), geen risico op snijwonden (strengen van polymeer). Besparing Gebruiksduur van ongeveer 50.000 uur.
  • Aandachtsdeficiënties/hyperactiviteitsstoornissen (ADHD - ADD)
  • Autisme spectrum stoornissen

Technische gegevens

  • Samenstelling
    1 spiegelvoet, 150 optische vezels van 2 meter, 1 lichtbron en de schroeven.
  • Afmetingen
    H: 2,2 m - Ø 70 cm - Gewicht 10,2 kg.
  • Voeding
    Gevoed door een lichtbron van 16 W die op het bovenste deel van de spiegel zit.
  • Kleur
    DIVERSE
  • Aanwijzingen voor gebruik
    Voor gebruik binnen.

Extra informatie

  • Dit product moet door een bekwame technicus aan het plafond worden bevestigd. In de buurt moet een stopcontact zijn en er moeten haken aan het plafond hangen om de ring te bevestigen.

Mening van een specialist

Bij snoezelen draait het om het bevorderen van welzijn. (...) Het gaat erom een bepaalde sfeer te creëren met behulp van stoffen, texturen, kleuren, geuren, geluiden, als een uitnodiging tot een zintuiglijke reis. (...) Het is een methode waarbij niets wordt opgedrongen. De benaderingswijze is gebaseerd op het ontdekken van de externe wereld door gebruik van het lichaam en de 5 zintuigen. De begeleider is iemand die faciliteert, die luistert naar de reacties op de prikkels en de sfeer beïnvloedt indien nodig (...) De snoezelmethode berust bovenal op de sociale vaardigheden van de stimulerende persoon richting de persoon die wordt gestimuleerd. Het Snoezelen bestaat uit 3 afzonderlijke fases: ontdekking en ontspanning, ontspanning en zintuiglijke ervaringen, interactiviteit en terugkeer naar de realiteit (...).

Nathalie Casso-Vicarini, algemeen afgevaardigde van de organisatie Ensemble pour l'Education de la Petite Enfance, docente aan de universiteit Paris Ouest.

Je zult ook leuk vinden

.
Search engine powered by ElasticSuite