The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Beweging aanmoedigen door zintuiglijke ervaringen!
Het kind verrijkt zijn woordenschat wanneer het de materialen en ervaringen omschrijft. Een leuk moment samen, vol ontdekkingen!
Deze schijven voelen prettig aan en hebben 5 verschillende kleuren en reliëfs. De kinderen kunnen bijvoorbeeld de schijfjes in de hand houden en de grote op de grond leggen, om associatieve parcoursen af te leggen (met of zonder blinddoek).
Kleuren, vormen en texturen vergelijken. De observatie, het geheugen en de logische associatie stimuleren. Uitstekende ondersteuning om de taal en de fijne motoriek te ontwikkelen.
Technische gegevens
Klas
Cycle 1
Samenstelling
5 mini-schijven, 5 grote schijven en 1 blinddoek.
Afmetingen
Ø 27 cm - dikte: 3 cm.
Vervaardigd van
PLASTIC en RUBBER.
Wassen
via handwas.
Aanwijzingen voor gebruik
Voor gebruik binnen.
Extra informatie
Al onze producten moeten worden gebruikt in het kader van een activiteit onder toezicht van een volwassene.
+ Pedagogie
Evenwicht en bewegingen ontwikkelen
De zintuigen stimuleren
Mening van een specialist
Onmisbaar voor sensomotorische parcoursen! Grote schijven op de vloer, minischijven in de hand, om aan te raken met de ogen open of dicht. Door middel van deze activiteit ontwikkelen kinderen de tastzin door gladde, ruwe, stekelige of honingraatvormige oppervlakken te ontdekken. Daarnaast leren ze hun evenwicht te bewaren door over de schijven te lopen en leren ze verbanden te leggen tussen visuele waarneming en tastzin. Dit materiaal is onmisbaar voor kinderen met autisme, die zo verbanden leren te leggen tussen verschillende waarnemingen. Het is heel geschikt voor alle kinderen die kunnen lopen en oudere kinderen die de parcoursen met de ogen dicht kunnen doen. Mélanie SCHNEERSON, Psychomotorisch therapeut.