The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Het kind stimuleren in het logisch organiseren van de ruimte in 2D Aansporen tot een goede visuele analyse De begrippen volgorde en logische reeksen ontwikkelen
Description
Deze spelletjes ontwikkelen de progressie van de kleinste naar de grootste en de indeling op kleur.
Technische gegevens
Samenstelling
1 bord en 16 stukken.
Afmetingen
Zijkant bord: 20 cm - Dikte: 2 cm.
Vervaardigd van
HOUT.
Kleur
VEELKLEURIG
Producten
Om de eerste stappen te zetten naar de ontdekking en vergelijking van maten, volgorde en kleuren Voor beginners, 16 grote stukken om de grip te vergemakkelijken Veelkleurig: aantrekkelijk en speels om logische reeksen te vormen methode Montessori: Voortgekomen uit de onderzoeken van Dr. Maria Montessori, hanteert het principe dat geen enkele mens de ander kan scholen. Een geslaagde opvoeding bestaat niet uit het volstoppen van het kind met feiten uit voorafgaand onderzoek maar uit het stimuleren van het verlangen om te leren. Dr Montessori vergeleek de geest van een kind met een spons die in staat is alles uit zijn omgeving op te nemen. Ze was van mening dat de ervaringen van kinderen zich verder zouden kunnen ontwikkelen in een klas met leermaterialen die door het kind ter hand konden worden genomen.
Selectie inclusie
+ Pedagogie
het leervermogen ontwikkelen door observeren en handelen de ontdekkingsdrang en nieuwsgierigheid stimuleren Het kind centraal stellen in het onderwijssysteem